It`s pizza time!


Kurš gan nav kādreiz, sēžot pie televizora un skatoties kādu labu filmu vai arī skatoties kādu aizraujošu hokeja spēli, iedomājies "mmm, kā man pie šīs limonādes gribētos tādu gardumgardu picu"? Bet tālāk seko "aiiij, nu, kamēr man vēl to atvedīs.." Ja arī Tu esi par to kādreiz iedomājies, varu piedāvāt savu recepti, kas aizņems ļoti maz laika (tiesa gan, ja laicīgi sagatavosies), maz ķēpāšanās...un, vienvārdsakot, šis būs raksts par ātri (nu, salīdzinoši), lēti un garšīgi pagatavojamu picu!

Vajadzētu gan rēķināties ar to, ka mīklai ir jārūgst nedaudz mazāk par stundu, tāpēc nav arī tā, ka čik čik un gatavs. :)

Kas ir nepieciešams?
.) "Dobeles dzirnavnieka" rauga mīkla (http://bit.ly/92hN5Z) - ir arī visādi picu maisījumi, bet man vislabāk tīk šis.
maisījumam vajag:
*25g augu eļļas
*240ml silta ūdens
*40-50 min laiks uzraudzēšanai
.) kečups/tomātu mērce (starpcitu, Heinz sastāva ziņā ir labāki nekā mūsu pašu Spilva, bet varbūt viņi vienkārši noklusē par slikto, kas tajā ir)
.) siers...daaaaudz (pēdējā laikā katru nedēļu ir kādā no lielveikaliem atlaide)
.) viss, ko var iedomāties likt uz picas
*man vislabāk garšo ar vistas fileju (kas, protams, pirmstam ir jāapcep) +ananasiem, bez paprikas :)

Un kas ar to visu jādara laikam ir saprotams. :D
-Tātad jāuzraudzē mīklu (starpcitu dažreiz mīkla sanāk pārāk "lipīga", tad vajag vienkārši pielikt nedaudz miltus), jāņem kāda 1/3 no mīklas, jāizveltnē ar mīklas rulli tāda forma, kādu vien vēlies, jāuzliek uz pannas, jāuzsmērē tomātu mērce, jāuzber siers, pa virsu vistas gabaliņi un ananasi, jāliek krāsnī, jācep apmēram 20 min, bet tas, protams, ir atkarīgs no krāsns t° utt., es parasti uz intuīciju eju skatīties, vai gatava. :)

Šī, nu, ir mana (un pieņemu, ka vēl ļoti daudz cilvēku) metode, kā iepriecināt sevi un citus ar picu, Bon appetite!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru