cep cep sacepums

Tā, nu, sanāca, ka man ledusskapī bija tipiskā "no visa pa bišķiņam situācija", un izdomāju uztaisīt kaut ko, ko nekad nebiju mēģinājusi...un tā es attapos, gatavojot sacepumu. Ātri vien tas nozuda no pannas, kas man liek secināt, ka sanāca pat ļoti labs. :)


Kas nepieciešams?
(skaits un svars atkarīgs no jūsu gaumes un vēlmēm - cik pers. vēlaties pagatavot un kas jums garšo vairāk, kas mazāk. Pati es gatavoju 4 cilvēkiem)

  • 4 lieli kartupeļi
  • 150 g žāvēta bekona (var izmantot arī desu)
  • 200 g šampinjonu
  • 1 neliels sīpols
  • 100 ml saldā krējuma
  • 1 tējk. kartupeļu cietes
  • 50 g siera
  • 1 paliels tomāts
  • sāls
  • pipari
  • timiāns
  • eļļa vai sviests (cepšanai)


Kas jādara?

  • sīpolu sasmalcina, šampinjonus sagriež šķēlītēs
  • abus liek cepties, pārkaisa ar sāli, pipariem
  • sāk karsēt cepeškrāsni (200°)
  • kartupeļus sarīvē skaidiņās, sajauc ar sāli, pipariem, timiānu
  • pusi rīvēto kartupeļu liek veidnē (es izmantoju šāda veida trauku bez vāka, bet var arī uzreiz sadalīt traukos atbilstoši porciju skaitam)
  • virs kartupeļiem liek bekonu, sagrieztu gabaliņos
  • tam pa virsu apceptās sēnes
  • virs sēnēm kārto atlikušos kartupeļus
  • pa virsu pārliek tomātu šķēles
  • visu pārlej ar saldo krējumu, kas sajaukts ar kartupeļu cieti
  • liek cepeškrāsnī uz apmēram 45 min
  • pārber ar rīvētu sieru un cep vēl pāris min
  • ņemam laukā no krāsns, pārbaudām, vai kartupeļi mīksti, un ēdam nost, pievienojot krējumu, tomātu mērci u.tml - ko kārojas. Man, piemēram, nevajadzēja neko klāt. :)

Lai labi garšo!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru