trifelēēēs


Nu, tad tā...atkal jau izdomāju pagatavot kaut ko saldu, neskatoties uz to, ka man saldumi ne īpaši, un trifeles noteikti nav mani labākie draugi. :) Šīs konfektes gatavo līdzīgi kā iepriekšējās manā blogā ievietotās , respektīvi, nekas sarežģīts un galvenais, ka garšīgas (pat man tā likās).

Kas nepieciešams?

  • ~130g tumšā šokolāde (var ņemt arī tās ar pildījumiem, man, piemēram bija viena riekstu un viena marcipāna; ieliku arī nedaudz vairāk par tiem 130 g)
  • ~30 - 40 g sviests
  • pūdercukurs (nu, apmēram, 50 g, bet es pati vienkārši "uz aci" piebēru)
  • kakao (~40 g + nenosakāms daudzums apvārtīšanai)
  • 40 g saldais krējums (šo es arī "uz aci")
  • 1 olas dzeltenums

Kas jādara?

  • ūdens peldē izkausē šokolādi
  • pievieno sviestu un saldo krējumu
  • maisot pieber pūdercukuru un kakao
  • karsē aptuveni 3 minūtes
  • noņem no plīts un piejauc olas dzeltenumu
  • patur ledusskapī, līdz masa nedaudz sacietē (man šķiet, ka es gaidīju ~3h, bet, nu, tas jāskatās, ja ķepīga tā masa, tad jāpagaida vēl)
  • ar rokām veido bumbiņas un apvārta kakao
  • novieto ledusskapī uz ~24 h (var sākt ēst jau ātrāk :) )

Var, protams, vēl pievienot riekstus, rumu, kafiju, u.c., ko sirds kāro.

Lai trrrrifelīgi garšo!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru